Korzyści dla warsztatów

Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe, które chcą się rozwijać. Oferujemy wsparcie merytoryczne, finansowe, techniczne. :: Bosch Car Service - Korzyści dla warsztatów

Administrator sieci oferuje wsparcie obejmujące:

Podniesienie kompetencji pracowników przez:

  • różnorodne szkolenia techniczne (1- i 2-dniowe) organizowane w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. po preferencyjnych cenach. Szczegółowy wykaz i zakres szkoleń technicznych wraz z terminami:
    szkolenia techniczne w Robert Bosch Sp. z o.o.
  • doradztwo techniczne prowadzone przez szkoleniowców firmy Bosch
  • hotline, Hotmail, baza wiedzy
  • szkolenia nietechniczne związane z działalnością warsztatową, np. obsługa klienta, szkolenia menedżerskie, GVO, analiza warsztatowa itp.
  • rabaty na szkolenia

Wyposażenie warsztatu:

  • możliwość zakupu urządzeń po preferencyjnych cenach
  • doradztwo techniczne

Działania marketingowe:

  • sezonowe akcje promocyjne skierowane do klienta ostatecznego
  • promocja sieci Bosch Service przy wykorzystaniu różnorodnych instrumentów marketingowych
  • wykorzystanie materiałów promocyjnych i reklamowych
  • wsparcie przy organizacji wybranych lokalnych akcji promocyjnych
  • bezpłatna strona internetowa oraz e-mail
  • kampanie wizerunkowe np. w Internecie, TV, radio

Posługiwanie się logiem Bosch Service:

jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu dróg dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracowników warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.

Sprzedaż i dystrybucję części firmy Bosch:

  • wypłata prowizji w wysokości proporcjonalnej do wykonywanego obrotu na częściach Bosch
  • udział w programie lojalnościowym Bosch Extra oraz konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami

Obsługę funkcjonalną:

  • prowadzoną w oparciu o dedykowaną wersjię programu warsztatowego Integra na specjalnych warunkach handlowych
  • strony internetowe www.bosch-service.pl
  • jednolite adresy e-mailowe
  • Biuletyny Serwisowe zawierające najistotniejsze informacje związane z funkcjonowaniem sieci i jej rozwojem
  • Telegramy Serwisowe z bieżącymi informacjami technicznymi
  • Możliwość wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO z pomocą Bosch

Firma Bosch oferuje również serwisom pomoc przy rozbudowie i wyposażeniu warsztatu oraz w rozszerzaniu działalności usługowej i pozyskiwaniu nowych klientów.