Wymagania dla kandydatów

Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe, które chcą się rozwijać. Oferujemy wsparcie merytoryczne, finansowe, techniczne. :: Bosch Car Service - Wymagania dla kandydatów

Zapewnienie profesjonalizmu i wysokiego standardu oferowanych usług jest celem nadrzędnym dla każdego Bosch Car Service. Dlatego firma Bosch określa najważniejsze minimalne kryteria przyjęcia do sieci Bosch Car Service:

Zakres usług

Kompleksowa obsługa samochodów wielu marek; świadczenie usług zarówno w zakresie diagnostyki, elektrotechniki jak i mechaniki samochodowej.

Infrastruktura budynku

  • 3 stanowiska naprawcze
  • 2 stanowiska wyposażone w podnośniki lub jedno stanowisko wyposażone w podnośnik, drugie stanowisko z kanałem
  • punkt obsługi klienta wyposażony w:
    1. min. 2 miejsca siedzące dla klientów zlecających usługę
    2. poczekalnię dla klientów
    3. wystawke części Bosch
    4. toaletę
  • parking dla klientów (min. 5 miejsc)

Wyposażenie techniczne

  • urządzenie diagnostyczne Bosch KTS w wersji 520 lub wyższej
  • aktualne oprogramowanie Bosch ESI[tronic] w wersji abonamentowej w minimalnym zakresie dokumentacji A+C9+M
  • diagnoskop silnikowy, zalecany diagnoskop Bosch FSA serii 7xx
  • urządzenie do obsługi klimatyzacji, zalecane urządzenie ACS 500 lub Silver Tronic
  • analizator spalin, zalecany analizator typu ETT lub BEA
  • wyważarka i montażownica
  • rolki hamulcowe
  • urządzenie do pomiaru geometrii zawieszenia
  • odsysarka do oleju

Wyszkolenie pracowników

Przeszkolenie min. 2 pracowników warsztatowych w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. w Warszawie:

  • szkolenia techniczne obowiązkowe
    1. ESI[tronic], elektrotechnika, układy zapłonowe
    2. benzynowe układy wtryskowe firmy Bosch
    3. układy ABS firmy Bosch oraz firm zewnętrznych
  • szkolenia techniczne do wyboru (1 z 3):
    1. benzynowe układy wtryskowe firm zewnętrznych
    2. układy EDC z pompami wtryskowymi rozdzielaczowymi
    3. systemy Common Rail oraz pompowtryskiwacze (UIS/PDE)

oraz przeszkolenie wszystkich pracowników punktu obsługi klienta z zakresu obsługi klienta na szkoleniu organizowanym przez Robert Bosch Sp. z o.o.

Standardy funkcjonalne

  • program warsztatowy (zalecanym dla sieci Bosch Car Service programem warsztatowym jest program Integra w wersji 5.4 Pro lub wyższej)
  • stosowanie druków zleceń naprawy
  • komputer ze stałym dostępem do internetu

Wizualizacja obiektu i dróg dojazdowych

  • wizualizacja i kolorystyka budynku zgodna z wytycznymi koncepcji Bosch Car Service
  • min. 1 maszt na flagę
  • min. 3 tablice informacyjno-dojazdowe lub 3 znaki drogowe

Sprzedaż części Bosch

Minimalna miesięczna wielkość sprzedaży części Bosch uzależniona jest od potencjału warsztatu oraz lokalnych warunków rynkowych. Wartość ta nie może być jednak niższa niż 4 tys. PLN netto wg cen zakupu u Dystrybutora Części Bosch.

Obrót na częściach Bosch należy wykonać u dostawców preferowanych:

  • Auto Land Polska SA Olsztyn
  • Auto Partner SA Bieruń
  • Fota SA Gdynia
  • Gordon Sp. z o.o. Bydgoszcz
  • Hart Sp. z o.o. Opole
  • Inter Cars SA Czosnów
  • Inter Parts Sp. z o.o. Stawiguda
  • Inter Team Sp.z o.o. Warszawa
  • RBPL-Holger Christiansen dawne CARGO

Przynależność do innych sieci serwisowych

Bosch Car Service może jednocześnie współpracować w ramach sieci serwisów tworzonych przez importerów i/lub producentów samochodów oraz przez ogólnopolskich dystrybutorów części samochodowych różnych firm. Działalność w takich sieciach nie może jednak pozostawać w konflikcie z przynależnością do sieci Bosch Car Service i wizualizacją warsztatu zgodną z koncepcją Bosch Car Service.

Opłata roczna

Przynależność do sieci warsztatowej w ramach koncepcji Bosch Car Service związana jest z ponoszeniem rocznej opłaty.

Ostateczne wymagania precyzowane sa po wizycie Pracownika firmy Bosch u Kandydata. Szczegółowe ustalenia przekazywane są w formie listu intencyjnego.

Właścicieli warsztatów zainteresowanych przynależnością do sieci Bosch Car Service prosimy o wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego. Pracownik Robert Bosch Sp. z o.o. skontaktuje sie z Państwem i umówi na wizytę w przeciągu 4 tygodni od daty wysłania formularza.