Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe, które chcą się rozwijać. Oferujemy wsparcie merytoryczne, finansowe, techniczne. :: Warsztaty o sieci

Warsztaty o sieci

Mały serwis może więcej
Małgorzata Pawlak, współwłaścicielka Mobiltop AutoCrew z Chełmka
Mały serwis może więcej - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Auto Moto Serwis
Źródło: Auto Moto Serwis
Plik z wywiadem (PDF 594 KB)

W biurze obsługi klienta pracują same panie. Jak reagują klienci?

Rzeczywiście, jest to wyjątkowe i wielu panów, którzy są u nas pierwszy raz, jest zdziwionych, widząc trzy kobiety w dziale obsługi klienta. Jednak dajemy sobie radę i rzadko prosimy mechaników o pomoc.

To świadomy wybór czy przypadek?

W biurze obsługi klienta byłam sama. Wiedziałam, że do pomocy będę potrzebowała również kobiet. Uważam, że kobiety lepiej sobie radzą ze zleceniami, dokumentami, wypisywaniem faktur i rozmowami z klientami. Wielu mężczyzn, widząc nas, chce od razu rozmawiać z mechanikiem, ale do takich rozmów nie dochodzi, gdyż pierwszy etap kontaktu z klientem odbywa się w biurze obsługi...

Chcemy się rozwijać
Krzysztof Modzelewski, Bosch Service Modzelewscy
Chcemy się rozwijać - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Auto Moto Serwis
Źródło: Auto Moto Serwis
Plik z wywiadem (PDF 611 KB)

Skąd pomysł na warsztat?

Firmę założył mój tata w 1987 r. W jej rozwoju pomagała mama, która z zawodu jest biologiem. Największym sukcesem naszej rodzinnej firmy jest to, że ja i mój brat Przemek złapaliśmy pasję motoryzacyjną, rodzice mają więc komu przekazać biznes. Klientów przybywało, staliśmy się być rozpoznawalni w regionie i co kilka lat przeprowadzaliśmy rozbudowę. Zaczynaliśmy od jednego stanowiska naprawczego. Teraz mamy ich siedem oraz oddzielne stanowisko do geometrii podwozia. W 2009 r. uruchomiliśmy stację kontroli pojazdów. Naprawiamy samochody wszystkich marek, ale dominują te, których jest najwięcej na rynku, czyli z Grupy Peugeot/Citroën, Grupy Volkswagena, Fordy, samochody marek japońskich. Naszą główną grupą docelową są auta w wieku 3–10 lat...

Klienci wybierają jakość
Na sposób i kulturę obsługi klienci zwracają coraz większą uwagę – mówi Radosław Sobolewski, właściciel Bosch Car Service Carexpert z Ełku.
Klienci wybierają jakość - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Auto Moto Serwis
Źródło: Auto Moto Serwis
Plik z wywiadem (PDF 554 KB)

Dlaczego związał się Pan z siecią Bosch Car Service?

Bosch jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek. Ludzie kojarzą go bezpośrednio z motoryzacją i wiedzą, że Bosch aktywnie uczestniczy w tej branży. Od 2000 roku, przez 13 lat pracowałem w autoryzowanych stacjach obsługi. Doszedłem do wniosku, że sieć Boscha dąży do tego, żeby standardy obsługi klienta były takie, jak w autoryzowanych serwisach. Carexpert jest stosunkowo młodą firmą – istnieje od listopada 2015 roku, a do Bosch Car Service należymy od sierpnia 2016 roku. Wcześniej współpracowaliśmy z Boschem pod szyldem innej firmy. W trakcie działalności przejąłem ten serwis i zdecydowałem, że chcę kontynuować współpracę z Boschem. Mamy cztery stanowiska warsztatowe plus jedno stanowisko myjni...

Kategorie dobrego rzemiosła
- wizyta w Bosch Service Auto Serwis Szymecki w Knurowie
Kategorie dobrego rzemiosła - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Nowoczesny Warsztat
Źródło: Nowoczesny Warsztat
Plik z wywiadem (PDF 439 KB)

Poważne podejście do klienta, przejrzystość procedur oraz jawność i rzetelność to elementy, które charakteryzują profesjonalnie zarządzany punkt serwisowy. Na reputację firmy, rozwijanej pod skrzydłami najlepiej rozpoznawalnej na rynku aftermarket marki, od kilkunastu laty pracuje zgrana załoga.

Onegdaj pierwszy warsztat mechaniki pojazdowej w Knurowie. Dziś wnuk prekursora rzemiosła motoryzacyjnego w swoim mieście śmiało konkuruje o względy zmotoryzowanych na całym Górnym Śląsku. Poczynione inwestycje robią wrażenie, a poziom satysfakcji klientów stawia firmę w rzędzie wzorcowych punktów korzystających z autoryzacji firmy Bosch. Geneza wysokich kompetencji to nie jedyny powód, dla którego nazwisko Szymecki cieszy się ogromnym zaufaniem klientów...

Mają ambicje, by stać się liderem regionu
Członkostwo w sieci Bosch Car Service dla kompleksowej obsługi
Mają ambicje, by stać się liderem regionu - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Nowoczesny Warsztat
Źródło: Nowoczesny Warsztat
Plik z wywiadem (PDF 211 KB)

Auto Serwis DAP w Pabianicach to warsztat samochodowy z dużym doświadczeniem. Właściciele otwierali go, gdy w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej jeszcze przez rok produkowano syreny. 35 lat na rynku to z pewnością dowód wysokiej jakości usług, sprawnego zarządzania i wyczucia rynku.

Zakres usług? Łatwiej powiedzieć, czego tutaj zrobić nie można. Bo można niemal wszystko. Jest kompleksowy serwis mechaniki pojazdowej, warsztat blacharsko-lakierniczy, serwis wulkanizacyjny z magazynem opon, myjnia z kosmetyką aut. Serwis ma nawet lawetę, nie zabrakło też samochodów zastępczych dla klientów. A tych nie brakuje – brakuje raczej czasu. Oczekiwanie na przyjęcie samochodu „na warsztat” trwa trzy dni...

Moim skarbem są ludzie
- wizyta w Bosch Service BS Anmar w Rzeszowie
Moim skarbem są ludzie - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Nowoczesny Warsztat
Źródło: Nowoczesny Warsztat
Plik z wywiadem (PDF 327 KB)

Nie sztuką jest władać serwisem, który wymaga od szefa nieustannego zainteresowania poczynaniami załogi. Satysfakcjonującą sytuacją będzie scedowanie obowiązków na ambitnych mechaników, którzy chcą rozwijać się pod skrzydłami najlepiej rozpoznawalnej na rynku aftermarket marki. A jeśli wynagradzać takich na zasadach prowizji, można spać spokojnie, nawet tysiące kilometrów od Rzeszowa.

Droga krajowa nr 97 (DK97), łącząca autostradę A4 (węzeł Rzeszów Wschód) z Rzeszowem, pierwotnie kończyła się na skrzyżowaniu z ulicą Rzecha. Z końcem 2014 r. jej przebieg został wydłużony od ronda im. Jacka Kuronia do skrzyżowania z drogą krajową nr 94 (Rondo Pobitno). Wzmianka to o tyle istotna, że odtąd korzystający z obwodnicy stolicy Podkarpacia częściej mają okazję widywać potężny bilbord punktu serwisowego...

Kompleksowa obsługa to podstawa
Staramy się zachować najwyższe standardy obsługi, począwszy od prowadzenia historii napraw, po obsługę klienta – mówi Michał Racis z BS Racis.
Kompleksowa obsługa to podstawa - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Auto Moto Serwis
Źródło: Auto Moto Serwis
Plik z wywiadem (PDF 658 KB)

Jest Pan stosunkowo krótko w branży motoryzacyjnej. Czy to przypadek?

Po części przypadek. W moim rodzinnym mieście była sprzedawana nieruchomość ze stacją paliw oraz z najstarszą w Suwałkach stacją kontroli pojazdów, która jako Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów pod moim szyldem rozpoczęła działalność w lutym 2015 r. Kompleks budynków, które kupiłem, składa się m.in. z budynków warsztatowych, magazynowych, stacji paliw, stacji diagnostycznej itp. Obok stacji diagnostycznej był warsztat, w którym przeprowadziłem remont kapitalny i zaczęliśmy świadczyć usługi serwisowe. Tworzymy kompleks motoryzacyjny. Stacja i warsztat działają w symbiozie. Usterki auta wykryte na stacji możemy naprawić w warsztacie i odwrotnie - po naprawie w warsztacie przeprowadzamy kontrolę końcową...

Staliśmy się alternatywą dla ASO
- wizyta w Bosch Service Polanowski w Toruniu
Staliśmy się alternatywą dla ASO - wywiad o sieci Bosch Car Service / AutoCrew - źródło Nowoczesny Warsztat
Źródło: Nowoczesny Warsztat
Plik z wywiadem (PDF 274 KB)

Prowadzimy własny, niezależny biznes pod szyldem znanej marki, którą klienci kojarzą z wysoką jakością – mówią Karolina i Tomasz Polanowscy, którzy w Toruniu prowadzą serwis samochodowy należący do sieci Bosch Car Service. – Z każdym miesiącem rośnie liczba naszych stałych klientów. Współpraca z siecią to dla nas przede wszystkim możliwość ciągłego rozwoju w każdym aspekcie, dlatego decyzja o przynależności była najlepszą, jaką mogliśmy podjąć.

Pięć dni to średni czas oczekiwania przez klientów na naprawę lub serwis auta w Centrum Obsługi Pojazdów Bosch Service Polanowski w Toruniu. Zakres usług – wszystko poza pracami blacharsko-lakierniczymi. Mimo kolejek liczba regularnie powracających klientów cały czas rośnie. BS Polanowski to dzisiaj sześć stanowisk samochodowych...